Magnetic Brand

RIES & RIES, Konumlandırma Öncüleri, Global Ortağı.

©2019 Magnetic Brand / Meltem Heper 

Neden Bizimle Çalışmalısınız?
Benzersiz Katkımız, Ekibimiz & Araçlarımız

Magnetic Brand, Benzersiz Katkınızı Açığa Çıkarmanıza, Farkınızı Sahiplenmenize ve Zihinlerde Öne Çıkmanıza
yardımcı olarak 
Zamanınızı, Emeğinizi ve Paranızı boşa Harcamadan Markanızı Çekim Merkezi haline getirmenize olanak sağlar.

Bu amaca ulaşmanın Temel Taşı Odaklı bir Konumlandırma Stratejisidir. 
Konumlandırma Konsepti ve buna bağlı prensipler ve kurallar Ebedidir,

zira bilime dayalıdır: ZİHNİN nasıl çalıştığını inceleyen Bilime. 
Pazarlamanın bu kurallarını öğrenmek kolaydır. Ancak her bir vakaya bunları uygulamak beceri ve tecrübe ister.

İşte biz de tam bu noktada devreye gireriz.

Konumlandırma Uzmanlarınız

MMagnetic Brand 

RIES & RIES

Global Ortağı ve

Yerel Temsilcisidir

Zihinlere İlk Giren olarak Kazanmanıza yardımcı oluyoruz. 

Benzersiz Katkımız*:
Odaklı Bir Konumlandırma Stratejisi

25 yılı aşkın süredir bizim kendi odağımız

alanında önemli global ve yerel markalar için Odaklı Konumlandırma Stratejileri geliştirmek oldu.

Neden Odaklı?

Herhangi bir konuda uzmanlaşmak için o konuda 10000 saat çalışmış olmak gerektiği söyleniyor.

Bu da bize yeteneklerin geliştirilmesi ve tecrübe kazanılmasının önemi hakkında çok şey ifade ediyor.

Odaklanmak, Uzmanlaşmayı ve bu Uzmanlığı yansıtmayı getirir, ve bir Pozisyonu sahiplenmek için çok önemlidir. 

Bir Markayı Çekim Merkezi haline getirecek Odaklı Konumlandırma Stratejisini oluşturmak konusunun Uzmanı olabilmek için kendi tavsiyemize kulak veriyoruz.

Ve aynısını kendi markanız için yapmanıza yardımcı oluyoruz.

Dolayısıyla, yaptığımız her şey, Odaklı Bir Konumlandırma Stratejisi oluşturmak ile ilgilidir.

Takibinde Stratejinin Uygulanması konusunda Koçluk yaparız.

*Benzersiz Katkı: Taklit Edilemeyen Benzersiz ve İstikrarlı Bir Farklılık,

en an azından ZİHİNLERDE

Ekibimiz

Al Ries

Al Ries, "konumlandırma" isimli yeni bir konsept hakkında Jack Trout ile birlikte kaleme aldığı üç makale 1972 yılında Advertising Age'de yayınlanınca büyük bir üne kavuştu. Konumlandırma fikri reklam dünyasında büyük ses getirdi ve AdAge tarafından son 75 yılın en önemli 75 reklam filmi arasında gösterildi.

Al, Konumlandırma'nın Öncüsü olarak bilinir.

Dünya çapında 3 milyondan fazla satan 11 kitabın yazarı (ve ortak yazarı)dır.

Al halen AdAge için pazarlama konulu köşe yazıları yazmakta ve öngörülerini Ries Raporu ile paylaşmaktadır.

  • LinkedIn Social Icon

Laura Ries

Laura Ries dünya çapında lider bir pazarlama stratejisti, çok satan kitaplar yazarı ve bir televizyon şahsiyetidir.

1994 yılında babası ve ortağı Al Ries ile birlikte Ries & Ries danışmanlık firmasını kurmuştur.

Al Ries ile birlikte yazdığı pek çok kitabın yanı sıra Battlecry ile Visual Hammer'ın yazarıdır.
Laura The Today Show'dan Squawk Box'a pek çok önemli haber programına pazarlama analisti olarak konuk olmaktadır. Atlanta Business Chronicle 2008 yılında Laura'yı "a top 40 under 40" (40 yaş altı en iyi 40 lider) arasında göstermiştir.

  • LinkedIn Social Icon

Meltem Heper

Meltem, özellikle Marka Konumlandırma Stratejisi'ne odaklı bir Pazarlama Danışmalığı firması olan Magnetic Brand'in kurucusudur .

Meltem, Fortune 500 listesine girmiş büyük şirketlerden (Unilever'de 15+ yıl), dünyaya açılmak ya da yurt içinde güçlenmek isteyen küçük ve orta ölçekli şirketlere ve Start Up'lara kadar pek çok farklı kuruluşta üst düzey yöneticilik yapmış ve önde gelen Global ve Yerel markalara liderlik etmiştir.

Kariyeri boyunca pazarlama alanında pek çok ödül almış, 2003 yılında Capital dergisi tarafından "Türkiye'nin En Başarılı 25 Pazarlama Yöneticisi" arasında gösterilmiştir.

  • LinkedIn Social Icon

Ebedi Prensiplerimiz, Model ve Araçlarımız

1971 yılında, Al Ries tarafından kuramlaştırılan ve Jack Trout tarafından isimlendirilen Konumlandırma Konsepti'nin doğuşuyla Pazarlama alanında yeni bir çağ başladı.
1981 yılında, Al Ries ve Jack Trout tarafından yazılan Konumladırma, Zihninizi Fethetme Savaşı, isimli kitap yayınlandı.
O zamandan beri bu kitap dünyanın 22 ülkesinde 3 milyon adetten fazla sattı. 
2008 yılında, Fortune dergisi Konumlandırma kitabını "en iyi iş klasiği" olarak seçti.
2009 yılında, Advertising Age Okurları kitabi "o zamana kadar okudukları en iyi pazarlama kitabı" olarak seçtiler.
En iyi ikinci kitap, Ogilvy on Advertising (Reklamcılık Üzerine).
Üçüncü en iyi kitap, Al Ries ve Laura Ries tarafından yazılan Marka Yaratmanın 22 Değişmez Kanunu.
Yazarlar tarafından belirlenen Konumlandırma Prensipleri ile Pazarlama ve Markalaşma Kanunları, yaklaşık yarım yüzyıl sonra hala geçerli olmanın ötesinde, değişimin sürekli olduğu ve rekabetin her geçen gün arttığı çağımızda giderek daha da önemli bir hale gelmektedir.
 

Bu prensip ve kanunları gözardı etmek birçok markanın yaşadığı kriz risklerini de beraberinde getirir.
Peki bir pazarlama konsepti ve onu oluşturan prensip ve kurallar bu kadar ebedi olabilmeyi nasıl başardı?
Bunun sebebi, yarım yüzyıl önce olduğu gibi şimdi ve gelecekte, tamamıyla insan ZİHNİNİN işleyiş şekline dayanmalarıdır.

Konumlandırma Prensipleri

Açık bir Alan bulun

Odağınızı Daraltın

İsim En Önde Gelir

Sözel Çivi

Görsel Çekiç

Bu prensipleri uygulamak konusunda yardım ister misiniz?

Markanıza Hakettiği Statüyü Kazandırmak için Bizimle İletişime Geçin