top of page

Vaka Örnekleri

AÅŸağıdaki reklamlar, her bir lansman ya da relansman projesinin nihai olarak nasıl piyasaya girdiÄŸinin örnekleridir.
ÇoÄŸu zaman yeni ya da yenilenmiÅŸ ürünlerle birlikte bir vakanın en görünür parçası olmalarına raÄŸmen, aslında marka karmasının sadece bir parçasıdırlar ve mutlaka
Konumlandırma ile BaÅŸlayan uzun bir sürecin son ürünüdürler.
AÅŸağıdaki örnekler, elde ettikleri olaÄŸanüstü pazar payları ve finansal sonuçları yüzünden seçilmiÅŸlerdir.
Nasıl mı? Ayrıntılı bilgilendirme için bizi arayın.

Cistus Anti Virus

Gerçek Bir YeniliÄŸin Net Bir Dille Ä°fade EdiliÅŸi Pazarı Kasıp Kavuruyor

Dalin

BaÅŸtanaÅŸağı DeÄŸiÅŸim Bir Türk Hazinesini GloballeÅŸmeye Hazırlıyor

Sesu

Gerçek Gücünün Ortaya Çıkması Rakibi Sarsıyor

Duru

Dağılmış Bir Markanın Toplarlanması - Uluslarası Çapta

7 / 24

Saç Bakımında Yepyeni Bir Kategorinin Yaratılışı

Sunsilk / Elidor

Yeniden DoÄŸuÅŸun Hikayesi

Dove Cream Bar

Rekabetin Yeniden Konumlandırılması

Bu baÅŸarı hikayeleriyle ilgili bir sunum ve nasıl Manyetik bir Marka haline gelebileceÄŸinizi öÄŸrenmek için bizi arayın. 

bottom of page